Marathon először

2010. érdekes lesz! A cél, a maraton teljesítése először életemben, de hogy ne csak úgy meglegyen, 6 perces ezrekkel. Ebben az évben még egy fontosabb esemény (ennél fontosabb?) is történni fog. Blog a felkészülésről egy teljesen amatőrtől, aki nem hisz mindenféle módszerekben, egyszerűen csak nekimegy és teljesíti... Na azért valamilyen következetesség és fegyelem, kitartás szükséges!

Hétvégi hosszúfutások

Futóútvonalaim a futoterkep.hu-n

Friss topikok

  • rrroka: @saaby.: ja, a miénken mi is köszöngetünk egymásnak. :) (2011.10.08. 10:58) Félmaraton 2:02:11
  • helga84: Ha, ez vicces, en is voltam Pragaban iden! Szornyu volt a palya, azt irtak elore hogy tok lapos es... (2011.07.05. 20:10) Braking News: Prága Élő
  • rrroka: hajrá!!! nagyon kiváncsi vagyok mit mész. vigyázz ne fusd el az elejét! elég furcsa fájás, ami a f... (2010.03.25. 13:53) Fáj a lábam, nem fáj a lábam...
  • monerd2: "a két órás 20 kmre 4:30as maratont számol, 6:20 körüli tempóval. jól hangzik nem? sajnos a tervez... (2010.03.23. 20:02) Majdnem félmaraton felkészülésem 2009.
  • rrroka: hát volt is fasza idő a hétvégén végül! mi hétfőn voltunk kiskörén, alig találtunk egy helyet, ah... (2010.03.23. 05:28) Levelet kaptam lájf

Az úgy történt, hogy vasárnap délelőtt 11-re barátok jöttek, tehát aznap csak reggel korán tudtam volna elmenni lefutni a 90 percemet, vagy még szombaton. A szombattal csak annyi probléma volt, hogy délelőtt fújt a szél és elég csúnyán esett az eső, illetve reggel hirtelen kiderült, hogy programom van. A délelőtti program közben, aztán bekaptam egy Big Mac Menüt ebéd helyett. Gondoltam, mire hazaérünk és pihenek egy kicsit, eltelik annyi idő, hogy már nem okoz majd különösebb gondot.

Hát tévedés. Az ebéd után kb 3 órával indultam és az első 5 perc után úgy megugrott a pulzusom (160 körülire) olyan 6 perces ezreknél, hogy csökkenteni kellett a tempót. A pulzus ennek ellenére nem csökkent :), úgyhogy kb. 1 óra volt, mire lement a Big Mac menü és normalizálódott az állaptom. Az útvonal egyébként szerintem érdekes, a Rómairól átfutatottam a vasúti hídon Újpestre majd vissza egy kis kitérővel a gázgyár felé, hogy megelegyen a 90 perc.

Úgyhogy a Big Mac majdnem megnézte újpestet....

Eddig mindig figyeltem az anyagcserémre a futás megtervezésekor, mostmár tudom is hogy miért érdemes.

Ja és kezdek egyre jobb formában lenni, a mai 40 percre tervezett futás is 35-re sikerült!

Címkék: hétvége futás maraton újpest gázgyár vasúti híd big mac menü

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marathon.blog.hu/api/trackback/id/tr581800797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.03.02. 06:14:48

és a fontos adat hogy mennyi km lett a 90 perc, az hun van, uram? :)a 6 perces ezrekből gondolom, h 15 km körül, na de pontosan?

fejdip · http://marathon.blog.hu 2010.03.02. 11:04:24

@rrroka: Igen, ezzel mindig bajban vagyok, nem tudom megmondani. Ha lesz egy kis időm, a futoterkepen lemérem, csak az nagyon szöszölős. Egyébként hamarosan lesz GPS órám és akkor mindig pontosan leírom a távolságot is. A GPS óraválasztásról külön bejegyzést fogok írni.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.03.02. 12:46:38

@fejdip: az óraválasztásig mindenki eljut,a ki kicsit is kütyümániás. :D és végül mindenki forerunner 305 v 405 mellet dönt.
én a sima köridős stopper és futótérkép kombóra szavazok, mert ez a legköltséghatékonyabb. nem adok több tízezret egy óráért, meg franc se akar egy enterprise irányítópulttal a kezén futni... :D

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.03.07. 10:00:00

@fejdip: nem az volt a baj a Big Mac-kel, hogy műkaja és nehezen emésztődik? Én a műcsokik után fosni szoktam az erdőben futás közben. Illetve olyankor megállok. :))

fejdip · http://marathon.blog.hu 2010.03.07. 20:39:10

Hát ezen jót nevettünk, amikor elolvastuk! Szerintem minden futónak van ilyen fosós története (nekem is, talán egyszer leírom). Akkor nagyon rosszul tud érinteni a helyzet, de utána minding vicces elmesélni!
Mostanában szinte hetente ettem a McDonaldsban és mindig fáj tőle gyomrom, régebben semmi bajom nem volt tőle. Vagy én változtam, vagy...?

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.03.08. 06:16:12

@fejdip: a válság miatt már kispórolják a műkajából is a dolgokat, kénytelenek 99%marhahúst használni, a marha meg nehezen emészthető...
süti beállítások módosítása