Marathon először - Utolsó kommentek
blfr2@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://marathon.blog.hu/2010/04/05/felmaraton_2_02_11/full_commentlist/1#c14646555
Válasz erre: Félmaraton 2:02:11
2011-10-08T10:58:55+02:00
2011-10-08T10:58:55+02:00
rrroka
http://blog.hu/user/25227
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/04/05/felmaraton_2_02_11?fullcommentlist=1#c14646499" class="reply_nick_647392" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14646499 );">@saaby.</a>: ja, a miénken mi is köszöngetünk egymásnak. :)
https://marathon.blog.hu/2010/04/05/felmaraton_2_02_11/full_commentlist/1#c14646499
Válasz erre: Félmaraton 2:02:11
2011-10-08T10:45:45+02:00
2011-10-08T10:45:45+02:00
Gratulálok a versenyhez, előzőleg csak a poszt végére reagáltam! :)<br /><br /><a href="http://marathon.blog.hu/2010/04/05/felmaraton_2_02_11?fullcommentlist=1#c14645851" class="reply_nick_25227" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14645851 );">@rrroka</a>: ezé' örülök hogy messze lakom a várostúl, a mi kis vidéki gátunkon csak hébe-hóba jár futó! :D
https://marathon.blog.hu/2010/04/05/felmaraton_2_02_11/full_commentlist/1#c14645851
Válasz erre: Félmaraton 2:02:11
2011-10-08T07:04:30+02:00
2011-10-08T07:04:30+02:00
rrroka
http://blog.hu/user/25227
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/04/05/felmaraton_2_02_11?fullcommentlist=1#c14645744" class="reply_nick_647392" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14645744 );">@saaby.</a>: néha olyan sokan vannak szigeten, hogy körözés közben egyfolytában csak köszöngetne az ember. :)
https://marathon.blog.hu/2010/04/05/felmaraton_2_02_11/full_commentlist/1#c14645744
Válasz erre: Félmaraton 2:02:11
2011-10-08T02:21:42+02:00
2011-10-08T02:21:42+02:00
Hmmm... én a legamatőrebb hozzászóló leszek, főleg az előttem szólók után. De.<br />
Tegnapelőtt kimentem a szokásos köreim futni (4km=1kör, rróka mondá körözni gáz :)) és három körben gondolkodtam. Mindenkinek odaszólok egy hangos Sziát, az szerintem kijár bárkinek aki izzad keményen(kb. felerészt kapok választ). 10km-nél újra szembejött egy srác akivel üdvözöltük egymást, és összevigyorogva egy határozott "Hajrá!"-t kaptam Tőle ami hihetetlenül jólesett és belekezdtem egy negyedik körbe(terra incognita) ami először elhitette velem, nem lehetetlen a félmaratont lefutnom!<br /><br />
Szóval a lelkesedés igen illékony, de könnyen felfedezhető!!!
https://marathon.blog.hu/2010/03/25/braking_news_praga_elo/full_commentlist/1#c13920317
Válasz erre: Braking News: Prága Élő
2011-07-05T20:10:22+02:00
2011-07-05T20:10:22+02:00
helga84
http://blog.hu/user/615147
Ha, ez vicces, en is voltam Pragaban iden! Szornyu volt a palya, azt irtak elore hogy tok lapos es PB-kre alkalmas, erre en eletem legszarabb idejet futottam, de mar annak is orulok, mert kozben olyan duhos voltam, hogy majdnem fel is adtam! A sok francos macskako, a 35 fok hoseg meg az allando fel-le-fel-le a hidakon, feluljarok alatt, grrrr na szoval nem az igazi. Neked hogy tetszett?
https://marathon.blog.hu/2010/04/05/felmaraton_2_02_11/full_commentlist/1#c11846598
Válasz erre: Félmaraton 2:02:11
2010-12-10T15:20:17+01:00
2010-12-10T15:20:17+01:00
BGy
http://blog.hu/user/167742
Régen írtál, mi újság?
https://marathon.blog.hu/2010/04/05/felmaraton_2_02_11/full_commentlist/1#c9456829
Válasz erre: Félmaraton 2:02:11
2010-04-14T18:43:44+02:00
2010-04-14T18:43:44+02:00
rrroka
http://blog.hu/user/25227
gratulálok! vmiért csak most láttam az új posztot, pedig néztem hétvégén is.<br />
szóval két óta, lett, az elsőre nem rossz. de a magabiztos félmaratonban igazad van, az kell hozzá. nekem pl annyira, ha tizedik körüli félmaraton után is bercizek a maratontól... :)
https://marathon.blog.hu/2010/03/25/braking_news_praga_elo/full_commentlist/1#c9360255
Válasz erre: Braking News: Prága Élő
2010-04-07T18:25:02+02:00
2010-04-07T18:25:02+02:00
Navixaf
http://blog.hu/user/362455
Ja, ja, beszámolót kérünk!
https://marathon.blog.hu/2010/03/25/braking_news_praga_elo/full_commentlist/1#c9357804
Válasz erre: Braking News: Prága Élő
2010-04-07T15:31:27+02:00
2010-04-07T15:31:27+02:00
rrroka
http://blog.hu/user/25227
hahó! mi történt prágában?
https://marathon.blog.hu/2010/03/25/braking_news_praga_elo/full_commentlist/1#c9304430
Válasz erre: Braking News: Prága Élő
2010-04-02T09:24:27+02:00
2010-04-02T09:24:27+02:00
rrroka
http://blog.hu/user/25227
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/03/25/braking_news_praga_elo?fullcommentlist=1#c9304099" class="reply_nick_248199" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9304099 );">@bitliszbá</a>: egyszer a tatai minimaraton utáni gravírozásnál viccből az egyik futótársam vmi nagyon durva időt mondott be az oklevél kitöltésnél, és beírták neki szemrebbenés nélkül. :D
https://marathon.blog.hu/2010/03/25/braking_news_praga_elo/full_commentlist/1#c9304099
Válasz erre: Braking News: Prága Élő
2010-04-02T08:41:05+02:00
2010-04-02T08:41:05+02:00
bitliszbá
http://blog.hu/user/248199
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/03/25/braking_news_praga_elo?fullcommentlist=1#c9247874" class="reply_nick_25227" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9247874 );">@rrroka</a>: vagy inkább: rrroka 57:00 ???
https://marathon.blog.hu/2010/03/25/braking_news_praga_elo/full_commentlist/1#c9247874
Válasz erre: Braking News: Prága Élő
2010-03-29T06:25:03+02:00
2010-03-29T06:25:03+02:00
rrroka
http://blog.hu/user/25227
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/03/25/braking_news_praga_elo?fullcommentlist=1#c9231670" class="reply_nick_167742" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9231670 );">@BGy</a>: ezt kellene belegravíroztatni: Zersenay Tadese 58:23 :DDD <br />
ez a múltheti új világcsúcs félmaratonon. ;)
https://marathon.blog.hu/2010/03/25/braking_news_praga_elo/full_commentlist/1#c9231670
Válasz erre: Braking News: Prága Élő
2010-03-27T06:53:25+01:00
2010-03-27T06:53:25+01:00
BGy
http://blog.hu/user/167742
Én tavaly lefutottam, tetszett a hely. Érmet kaptok a végén, sőt még bele lehet gravíroztatni az időeredményedet és nevedet is. Sajnos az eddig legrosszabbul sikerült félmaratonom volt, mert túlöltöztem és hamar lefőttem. Az idén nem mentünk, mert nagyon messze van. Sok sikert, majd írd meg, hogyan sikerült.
https://marathon.blog.hu/2010/03/24/faj_a_labam_nem_faj_a_labam/full_commentlist/1#c9210199
Válasz erre: Fáj a lábam, nem fáj a lábam...
2010-03-25T13:53:27+01:00
2010-03-25T13:53:27+01:00
rrroka
http://blog.hu/user/25227
hajrá!!! nagyon kiváncsi vagyok mit mész. vigyázz ne fusd el az elejét!<br />
elég furcsa fájás, ami a futástól megszűnt, de jó hír hogy futhatsz. én a héten kicsit pihentetek csonthártyagyulladás gyanú és cipőelkopás miatt (a kettő összefügg). :/
https://marathon.blog.hu/2010/02/17/majdnem_felmaraton_felkeszulesem_2009/full_commentlist/1#c9186930
Válasz erre: Majdnem félmaraton felkészülésem 2009.
2010-03-23T20:02:39+01:00
2010-03-23T20:02:39+01:00
monerd2
http://blog.hu/user/373215
"a két órás 20 kmre 4:30as maratont számol, 6:20 körüli tempóval. jól hangzik nem?<br />
sajnos a tervező csak matekozik, oszt és szoroz, nem veszi bele a 35 km körüli falat, ami szerintem +10%ot minimum rárak az eredményre. mert a maraton nem két félmaraton, inkább három, de legalább kettő és fél. :)"<br /><br />
a tervező jól matekozott, DE feltételezi, hogy van megfelelő aerob alap állóképességed. ha ez nincs, akkor valóban nem fog kijönni. ezért jó az a kalkulátor, mert ha ahhoz egyre jobban közelít az időd, akkor javítottál az állóképességeden. :)
https://marathon.blog.hu/2010/03/17/levelet_kaptam_cseszkobol/full_commentlist/1#c9176482
Válasz erre: Levelet kaptam lájf
2010-03-23T05:28:24+01:00
2010-03-23T05:28:24+01:00
rrroka
http://blog.hu/user/25227
hát volt is fasza idő a hétvégén végül! <br />
mi hétfőn voltunk kiskörén, alig találtunk egy helyet, ahol meg lehet állni kicsit pecázni, de végül a csatornából nyíló, halastavakhoz vezető kicsi csatorna végén, az átemelő csöveinél sikerült kicsit úszózni. fogtunk is vagy 30 sneci-keszeg méretűt. persze visszadobáltuk őket, de akkor is jó buli volt. :)
https://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul/full_commentlist/1#c9100092
Válasz erre: Római-Szentendre 6 perceseken belül
2010-03-17T07:55:30+01:00
2010-03-17T07:55:30+01:00
rrroka
http://blog.hu/user/25227
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul?fullcommentlist=1#c9099701" class="reply_nick_91207" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9099701 );">@NJoco</a>: 90 fölött? jó öreg banda! :DDD
https://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul/full_commentlist/1#c9099701
Válasz erre: Római-Szentendre 6 perceseken belül
2010-03-17T03:46:29+01:00
2010-03-17T03:46:29+01:00
HelloJozsi
http://blog.hu/user/91207
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul?fullcommentlist=1#c9072367" class="reply_nick_398879" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9072367 );">@fejdip</a>: Hát csak a szlogent ajánlottam, nem az oldalt. Illetve áttételesen. Vagy mittudomén. Kell nekem mindenre emlékezni mi járt a fejemben ? :)<br /><br />
Hát a névválasztás az egy érdekes sztori, de a lényege, hogy az alapítók nagy része 90 fölött volt, mikor összekovácsolódott a csapat.<br />
Sajnos mostanság kicsit szétszéledtünk de legalábbis én, meg a blogolhatnékot is megette a mindennapi daráló. De talán egyszer visszatérünk :)
https://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul/full_commentlist/1#c9082198
Válasz erre: Római-Szentendre 6 perceseken belül
2010-03-15T20:47:11+01:00
2010-03-15T20:47:11+01:00
bagolybagoly
http://blog.hu/user/81368
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul?fullcommentlist=1#c9072401" class="reply_nick_398879" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9072401 );">@fejdip</a>: Szuper volt. Hosszabb, mint amire számítottam. A 11-es mellett levő bicikliúton már kifutottam egy párszor Szentendrére, de ez sokkal rövidebb (úgy érzem). Tényleg viharos szél fújt, különösen a bányatónál. Ott egy kicsit el is bizonytalankodtam az irányt. Aztán vissztaláltam a töltésre. Sár egyáltalán nem volt.
https://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul/full_commentlist/1#c9072401
Válasz erre: Római-Szentendre 6 perceseken belül
2010-03-14T21:13:59+01:00
2010-03-14T21:13:59+01:00
fejdip
http://blog.hu/user/398879
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul?fullcommentlist=1#c9072333" class="reply_nick_81368" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9072333 );">@bagolybagoly</a>: Én ma futottam, majd leírom hamarosan, rohadt egy szél volt, készülj fel, 15-ére még nagyobbat mondanak. Majd várom a beszámolódat! És kitartást!
https://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul/full_commentlist/1#c9072383
Válasz erre: Római-Szentendre 6 perceseken belül
2010-03-14T21:12:27+01:00
2010-03-14T21:12:27+01:00
fejdip
http://blog.hu/user/398879
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul?fullcommentlist=1#c9071327" class="reply_nick_167742" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9071327 );">@BGy</a>: Köszi, a tanácsokat, már nagyon várom...
https://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul/full_commentlist/1#c9072367
Válasz erre: Római-Szentendre 6 perceseken belül
2010-03-14T21:11:02+01:00
2010-03-14T21:11:02+01:00
fejdip
http://blog.hu/user/398879
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul?fullcommentlist=1#c9028994" class="reply_nick_91207" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9028994 );">@NJoco</a>: Ja és ma megnéztem ezt a Bébielefántok oldalt, de nem értem még mindig miért ajánlottad... hacsak ha nem "a nem adjuk fel" szolgen miatt? Egyébként mi ez a Bébielefántok és miért pont ezt a nevet választottátok? Erre nem találtam utalást az oldalon (<a rel="nofollow" href="http://www.bebielefantok.hu)">www.bebielefantok.hu)</a>.
https://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul/full_commentlist/1#c9072333
Válasz erre: Római-Szentendre 6 perceseken belül
2010-03-14T21:07:26+01:00
2010-03-14T21:07:26+01:00
bagolybagoly
http://blog.hu/user/81368
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul?fullcommentlist=1#c9057886" class="reply_nick_398879" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9057886 );">@fejdip</a>: Köszönöm szépen. Holnap akkor tolom a forradalmi szabadságharcos kilométereket. Megpróbálok az Auchan mögött elfutni addig. Óbudai vagyok.
https://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul/full_commentlist/1#c9071327
Válasz erre: Római-Szentendre 6 perceseken belül
2010-03-14T19:32:16+01:00
2010-03-14T19:32:16+01:00
BGy
http://blog.hu/user/167742
Prágában két dologra figyelj! A macskakövekre és a sínekre, amik köztük futnak. Bokatörő lehet. A villamosokat nem állítják le, csak akkor, ha jön egy futó. Érdekes volt. Szép helyeken futottunk. A kiszáradás szélén éppen egy sörgyár mellett. :))
https://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul/full_commentlist/1#c9059417
Válasz erre: Római-Szentendre 6 perceseken belül
2010-03-13T12:33:10+01:00
2010-03-13T12:33:10+01:00
rrroka
http://blog.hu/user/25227
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul?fullcommentlist=1#c9057966" class="reply_nick_398879" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9057966 );">@fejdip</a>: 1 órás 20 kir, az milyen durva már? :) legjobb formámban is csak 15 km ment ennyi idő alatt.
https://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul/full_commentlist/1#c9059407
Válasz erre: Római-Szentendre 6 perceseken belül
2010-03-13T12:32:00+01:00
2010-03-13T12:32:00+01:00
rrroka
http://blog.hu/user/25227
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul?fullcommentlist=1#c9049229" class="reply_nick_91207" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9049229 );">@NJoco</a>: neem, csak viccelek ezzel. tudom, h jön a fal. Damartian mesélte egyszer, hogy 3-4 kirivel a maraton vége előtt feladta, mert annyira elfutotta az elejét. megs em fordult afejében, hogy akár be is sétálhatna, akkor is 4 óra körül van amaratonja, ráadásul 10-15 perc után vszínüleg megint tud futni, ha lassan is.<br />
teljesen más tudatállapotba kerül ilyenkor az ember. én 2008-ban félmaratonon mentem falnak,d e már 4-5 kiri után. egyszerűen megálltam. elment a kedvem. haza akartam menni. sétálgattam, megálltam. de 10 kirinél, még mindig 55perc körül voltam ezzel együtt... nem tudom jilyen tempót nyomhattam, de sok volt, és rohadt meleg is.<br />
szerencsére akkor jött egy régi cimbim, akivel évek óta nem találkoztam, de 5 évig egy csapatban edzettünk. a feleségével és a sógornőjével futott, akiknek ez volt az első félmaratonija- a srác kőkemény, ultratávok, maratonok. csatlakoztam hozzájuk és beszélgetve 6 percessel beértünk minden gond nélkül. pedig már éppen ott tartottam, hogy felszállok a villamosra az árpád-hídon.
https://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul/full_commentlist/1#c9057966
Válasz erre: Római-Szentendre 6 perceseken belül
2010-03-13T08:56:41+01:00
2010-03-13T08:56:41+01:00
fejdip
http://blog.hu/user/398879
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul?fullcommentlist=1#c9029124" class="reply_nick_25227" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9029124 );">@rrroka</a>: Vagy lefutod a négerekkel az első 20-at 1 óra alatt, utána még mindig van 3 órád hogy lenyomd a maradék 20-at :)<br />
Én ezt tervezem...
https://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul/full_commentlist/1#c9057915
Válasz erre: Római-Szentendre 6 perceseken belül
2010-03-13T08:45:16+01:00
2010-03-13T08:45:16+01:00
fejdip
http://blog.hu/user/398879
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul?fullcommentlist=1#c9028994" class="reply_nick_91207" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9028994 );">@NJoco</a>: Te nagyon ijesztgetsz. De megköszönöm, mert én sose hallottam izületi gyulladásról, meg 35 km-es falról, úgyhogy legalább tudok ezekkel számolni. Egyébként én elég óvatos vagyok ahhoz, hogy egy hosszabb távon ne kezdjek erősen(az 5 perces ezer az nekem igencsak erős tempó).<br />
Nekem egy célom van: először és talán utoljára lefutni a maratont ha lehet, egy korrekt 6 perces ezres tempoban. Nem érdekel hanyadik leszek, meg hogy tudnék -e jobb lenni....<br />
Aztán majd meglátjuk, most Prága fémaraton után fog kezdődni az igazi izgalom! Most jönnek azok a távok, amiket még sose futottam!<br />
A futótérkép nagyon szuper, gratulálok hozzá!
https://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul/full_commentlist/1#c9057886
Válasz erre: Római-Szentendre 6 perceseken belül
2010-03-13T08:37:10+01:00
2010-03-13T08:37:10+01:00
fejdip
http://blog.hu/user/398879
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul?fullcommentlist=1#c9052351" class="reply_nick_81368" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9052351 );">@bagolybagoly</a>: Hello! Igen, pontosabban úgy hívják, hogy Kossuth L. üdülőpart. Nem tudom honnan indulnál, de ha autóval jössz, akkor a Pünkösfürdőnél megy le egy utca a Dunára, ott van elég sok hely parkolni is. Onnantól kezdve a legrövidebb úton a Megyeri híd irányát kövesd: megy egy kerékpárút végig a Duna-parton, a híd alatt is elmegy. A híd után egy erdőbe jutsz, utána pedig sokáig a gát tetején kell haladni. Egyszer csak a gáton vezető út végén van egy ház (tehát egyenesen nem lehet továbbmenni). A ház előtt kb. 300 méterre le kell menni a gát aljába (a Duna felöli oldalon): ez egy földút, ami megint egy erdőbe vezet. A földút csak egyfelé megy, nem lehet eltévedni. Kb. 1,5 km után megint kibukkansz az erdőből és ismét a gát tetején találod magad, itt csak követni kell a gát vonalát (más irányba nem nagyon tudsz futni), amíg egyszer csak elérsz a 11-es úthoz. Innen, a Duna-part irányába (nem a 11-es mentén!) már aszfaltozott kerékpárút van kiépítve, úgy tudom talán egész a Fertő-tóig el tudsz futni :). Egyébként nagyon egyszerű: Pünkösfürdő után Megyeri híd, majd a gáton végig egész Szentendréig. Azért járnak arra kerékpárosok, ha nagyon eltévednél, lehet kérdezgetni. Jó futást, számíts rá, hogy a Szentendrei erdőben lesz sár. Egyébként nagyon élvezetes, szép útvonal!
https://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul/full_commentlist/1#c9052351
Válasz erre: Római-Szentendre 6 perceseken belül
2010-03-12T16:47:07+01:00
2010-03-12T16:47:07+01:00
bagolybagoly
http://blog.hu/user/81368
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul?fullcommentlist=1#c9006474" class="reply_nick_398879" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9006474 );">@fejdip</a>: Szia. Én hétfőn szeretném futni ezt az útvonalat, de térkép területén kihívásokkal küszködik, és ezen a futótérképen nem találok tájékozódási pontokat. Mondd el légyszi szavakka is (olyan gyógypedagógus stílusban), hogy ha futok a Római parton az üdülők között (az ugye a Kossuth utca?), akkor onnan hogyan tovább. Nagyon köszönöm. /Nem játszom meg, tényleg képes vagyok elveszni egy zárt folyósón is/
https://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul/full_commentlist/1#c9049229
Válasz erre: Római-Szentendre 6 perceseken belül
2010-03-12T13:18:52+01:00
2010-03-12T13:18:52+01:00
HelloJozsi
http://blog.hu/user/91207
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul?fullcommentlist=1#c9029124" class="reply_nick_25227" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9029124 );">@rrroka</a>: hát próbáld ki. Lehet, hogy neked menni fog, nekem nem ment :(<br />
Annyira begörcsölt a combom, hogy gyalogolni is alig tudtam, nem még futni. Kb mint a futoblogon kirakott aminózus ironman videóban.
https://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul/full_commentlist/1#c9029124
Válasz erre: Római-Szentendre 6 perceseken belül
2010-03-11T05:53:41+01:00
2010-03-11T05:53:41+01:00
rrroka
http://blog.hu/user/25227
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul?fullcommentlist=1#c9028994" class="reply_nick_91207" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9028994 );">@NJoco</a>: nyomja az ember 35-ig öt percessel. ott megáll negyed órát pihenni. utána befut hat percessel. még mindig hatpercesen belül van... :D
https://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul/full_commentlist/1#c9028994
Válasz erre: Római-Szentendre 6 perceseken belül
2010-03-11T02:29:37+01:00
2010-03-11T02:29:37+01:00
HelloJozsi
http://blog.hu/user/91207
Aha, megvan az összeesküvők fészke :)<br /><br />
András, ahogy látom te jó lennél Bébielefántnak, a jelszavunk mint az közismert: "Versenyt még nem adtunk fel és nem most fogjuk elkezdeni!" :)<br /><br />
Azért még két dolgot hozzátennék. Egyrészt a 6 perces azért nem olyan rossz ám első maratonnak. Másrészt pedig csúnyán falnak lehet menni ha túlhajtod magad, nekem az első maratonom ezért lett egy kicsit keserédes. 35ig 5 percesek körül tudtam menni, de ott olyan szinten falat fogtam, hogy alig tudtam elvánszorogni a célig. Mondjuk emiatt talán túl óvatos lettem, de mind1 :)
https://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul/full_commentlist/1#c9013139
Válasz erre: Római-Szentendre 6 perceseken belül
2010-03-10T05:34:11+01:00
2010-03-10T05:34:11+01:00
rrroka
http://blog.hu/user/25227
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul?fullcommentlist=1#c9006474" class="reply_nick_398879" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9006474 );">@fejdip</a>: hú én el is felejtettem írni, na mindjárt összeszedem a gondolataim...
https://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul/full_commentlist/1#c9006474
Válasz erre: Római-Szentendre 6 perceseken belül
2010-03-09T16:47:51+01:00
2010-03-09T16:47:51+01:00
fejdip
http://blog.hu/user/398879
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul?fullcommentlist=1#c8983040" class="reply_nick_25227" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8983040 );">@rrroka</a>: Írtam nekik, mert találtam egy hibát is: az összes futóútvonalba beleveszi a törölteket is. Megírtam saját ötleteimet és amit te javasoltál, szerintem jobb, ha több forrásból kapják ugyanazt a visszajelzést.
https://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul/full_commentlist/1#c8983040
Válasz erre: Római-Szentendre 6 perceseken belül
2010-03-08T09:26:19+01:00
2010-03-08T09:26:19+01:00
rrroka
http://blog.hu/user/25227
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul?fullcommentlist=1#c8982646" class="reply_nick_398879" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8982646 );">@fejdip</a>: írjunk, írjunk, szeretni szokták, ha visszajelzünk!
https://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul/full_commentlist/1#c8982646
Válasz erre: Római-Szentendre 6 perceseken belül
2010-03-08T08:52:21+01:00
2010-03-08T08:52:21+01:00
fejdip
http://blog.hu/user/398879
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul?fullcommentlist=1#c8982147" class="reply_nick_25227" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8982147 );">@rrroka</a>: Még sose adtam fel, még sose sétáltam bele a futásba, mert attól tartok, ha egyszer feladom és visszafordulok, utána már sokkal könnyebben fogom legközelebb is feladni. Én ilyen vagyok, másoknál ez biztos máshogy működik. Persze egészségi, vis major okok :) az más!<br />
Ami a futótérképet illeti, szerintem is jó ötlet lenne, én éppen ezért csak a hétvégi furásokat rögzítem. Nekem is lenne egy csomó ötletem a fejlesztésre, gondolom ők is tele vannak, csak nincs kapacitás. Pl. lehetne az utakat klónozni, nincs újraszerkesztés sem, és észrevettem egy hibát: töröltem egy térképet, de az összes kilométeremből nem törlődött. Most többet mutat, mint ami ténylegesen az összes lefutott táv. Írj nekik, szerintem én is fogok.
https://marathon.blog.hu/2010/03/07/romai_szentendre_6_perceseken_belul/full_commentlist/1#c8982147
Válasz erre: Római-Szentendre 6 perceseken belül
2010-03-08T07:16:44+01:00
2010-03-08T07:16:44+01:00
rrroka
http://blog.hu/user/25227
hajrá, sose add fel a csüggedést! :D<br />
néha rohadt nehéz elindulni, de pár perc után már úgy gondolja az ember, h milyen hülyeség lett volna nem elindulni. ha 10-15 perc után is nyűgnek érzi az ember a futást, akkor lehet, hogy érdemes levezetni és hazamenni, mert vmi gond lehet a szervezettel. én télen jártam így enyhe havazásban. egyre rosszabb lett a fejem már fájt a hunyorgástól, egyre ingerültebb lettem stb. hazamentem a legrövidebb úton.<br /><br />
ez a futótérképes számláló tök jó ötlet, nekem csak az nem tetszik, hogy sokszor futok ugyanazon a pályán, akkor fel kéne vinni mégegyszer...? nem túl logikus. lehet hogy kéne mellé egy jelző, h "megint itt futottam". majd megemlítem njocónak.
https://marathon.blog.hu/2010/03/01/big_mac_menu_ujpestig_es_vissza/full_commentlist/1#c8982010
Válasz erre: Big Mac menü újpestig és vissza
2010-03-08T06:16:12+01:00
2010-03-08T06:16:12+01:00
rrroka
http://blog.hu/user/25227
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/03/01/big_mac_menu_ujpestig_es_vissza?fullcommentlist=1#c8979374" class="reply_nick_398879" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8979374 );">@fejdip</a>: a válság miatt már kispórolják a műkajából is a dolgokat, kénytelenek 99%marhahúst használni, a marha meg nehezen emészthető...
https://marathon.blog.hu/2010/03/01/big_mac_menu_ujpestig_es_vissza/full_commentlist/1#c8979374
Válasz erre: Big Mac menü újpestig és vissza
2010-03-07T20:39:10+01:00
2010-03-07T20:39:10+01:00
fejdip
http://blog.hu/user/398879
Hát ezen jót nevettünk, amikor elolvastuk! Szerintem minden futónak van ilyen fosós története (nekem is, talán egyszer leírom). Akkor nagyon rosszul tud érinteni a helyzet, de utána minding vicces elmesélni!<br />
Mostanában szinte hetente ettem a McDonaldsban és mindig fáj tőle gyomrom, régebben semmi bajom nem volt tőle. Vagy én változtam, vagy...?
https://marathon.blog.hu/2010/03/01/big_mac_menu_ujpestig_es_vissza/full_commentlist/1#c8973246
Válasz erre: Big Mac menü újpestig és vissza
2010-03-07T10:00:00+01:00
2010-03-07T10:00:00+01:00
BGy
http://blog.hu/user/167742
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/03/01/big_mac_menu_ujpestig_es_vissza?fullcommentlist=1#c8901886" class="reply_nick_398879" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8901886 );">@fejdip</a>: nem az volt a baj a Big Mac-kel, hogy műkaja és nehezen emésztődik? Én a műcsokik után fosni szoktam az erdőben futás közben. Illetve olyankor megállok. :))
https://marathon.blog.hu/2010/02/17/majdnem_felmaraton_felkeszulesem_2009/full_commentlist/1#c8947342
Válasz erre: Majdnem félmaraton felkészülésem 2009.
2010-03-05T05:34:13+01:00
2010-03-05T05:34:13+01:00
rrroka
http://blog.hu/user/25227
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/02/17/majdnem_felmaraton_felkeszulesem_2009?fullcommentlist=1#c8779521" class="reply_nick_397824" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8779521 );">@nabirye</a>: olvasoma futóblogon, h versenyző vagy, itt meg hagyod, h osszam az észt maraton ügyben fejdipnek, meg vagizzak, h _régen_ én is versenyeztem... pedig biztos nagyobb és aktuálisabb tapasztalataid vannak. :)))<br />
blogod, edzésnaplód vhol esetleg?
https://marathon.blog.hu/2010/03/01/big_mac_menu_ujpestig_es_vissza/full_commentlist/1#c8903502
Válasz erre: Big Mac menü újpestig és vissza
2010-03-02T12:46:38+01:00
2010-03-02T12:46:38+01:00
rrroka
http://blog.hu/user/25227
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/03/01/big_mac_menu_ujpestig_es_vissza?fullcommentlist=1#c8901886" class="reply_nick_398879" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8901886 );">@fejdip</a>: az óraválasztásig mindenki eljut,a ki kicsit is kütyümániás. :D és végül mindenki forerunner 305 v 405 mellet dönt.<br />
én a sima köridős stopper és futótérkép kombóra szavazok, mert ez a legköltséghatékonyabb. nem adok több tízezret egy óráért, meg franc se akar egy enterprise irányítópulttal a kezén futni... :D
https://marathon.blog.hu/2010/03/01/big_mac_menu_ujpestig_es_vissza/full_commentlist/1#c8901886
Válasz erre: Big Mac menü újpestig és vissza
2010-03-02T11:04:24+01:00
2010-03-02T11:04:24+01:00
fejdip
http://blog.hu/user/398879
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/03/01/big_mac_menu_ujpestig_es_vissza?fullcommentlist=1#c8899466" class="reply_nick_25227" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8899466 );">@rrroka</a>: Igen, ezzel mindig bajban vagyok, nem tudom megmondani. Ha lesz egy kis időm, a futoterkepen lemérem, csak az nagyon szöszölős. Egyébként hamarosan lesz GPS órám és akkor mindig pontosan leírom a távolságot is. A GPS óraválasztásról külön bejegyzést fogok írni.
https://marathon.blog.hu/2010/03/01/big_mac_menu_ujpestig_es_vissza/full_commentlist/1#c8899466
Válasz erre: Big Mac menü újpestig és vissza
2010-03-02T06:14:48+01:00
2010-03-02T06:14:48+01:00
rrroka
http://blog.hu/user/25227
és a fontos adat hogy mennyi km lett a 90 perc, az hun van, uram? :)a 6 perces ezrekből gondolom, h 15 km körül, na de pontosan?
https://marathon.blog.hu/2010/02/24/futogep_eso_idovihar/full_commentlist/1#c8855334
Válasz erre: Futógép, eső, idővihar
2010-02-26T05:40:45+01:00
2010-02-26T05:40:45+01:00
rrroka
http://blog.hu/user/25227
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/02/24/futogep_eso_idovihar?fullcommentlist=1#c8843847" class="reply_nick_398879" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8843847 );">@fejdip</a>: az jó tempó! azt hittema futópad vhogy méri a megtett távot is, és megmondja centira pontosan.<br />
a hosszutav.blog.hu -n olvashatod mi történt a héten futás témában. én eddig csak egyszer futottam, de ha ilyen szuper idő lesz, ma kettő körül kirobbanok a számítógép elől és legyalulom a dombokat. tegnap meg terheléses EKGn voltam, abból is lesz poszt.<br />
vasárnap meg a yourstruly felét, a 25 kirit tervezzük, az ötvenes végül nem jött össze. majd jövőre. :)
https://marathon.blog.hu/2010/02/24/futogep_eso_idovihar/full_commentlist/1#c8843847
Válasz erre: Futógép, eső, idővihar
2010-02-25T10:28:18+01:00
2010-02-25T10:28:18+01:00
fejdip
http://blog.hu/user/398879
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/02/24/futogep_eso_idovihar?fullcommentlist=1#c8841800" class="reply_nick_25227" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8841800 );">@rrroka</a>: Hello! Szigorúan tartottam, a 6 perces ezreket (10 km/h), tehát olyan 13-14 km-t mentem összesen, néha gyorsítottam, ha 150 alá ment a pulzus. A végén mondjuk már gond nélkül 160 felett is volt.<br />
És veled mi a helyzet? Mi történt az elmúlt 1 hétben?
https://marathon.blog.hu/2010/02/24/futogep_eso_idovihar/full_commentlist/1#c8841800
Válasz erre: Futógép, eső, idővihar
2010-02-25T05:18:11+01:00
2010-02-25T05:18:11+01:00
rrroka
http://blog.hu/user/25227
minden tiszteletem a tiéd a futópadon teljesített 80 percért! tök komolyan. a maraton monotonitás elviseléssel már biztos nem lesz gondod. :) mennyit mentél a 80 perc alatt?<br />
prágához meg hajrá!
https://marathon.blog.hu/2010/02/17/majdnem_felmaraton_felkeszulesem_2009/full_commentlist/1#c8812898
Válasz erre: Majdnem félmaraton felkészülésem 2009.
2010-02-23T05:22:57+01:00
2010-02-23T05:22:57+01:00
rrroka
http://blog.hu/user/25227
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/02/17/majdnem_felmaraton_felkeszulesem_2009?fullcommentlist=1#c8807053" class="reply_nick_81368" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8807053 );">@bagolybagoly</a>: az nem baj, ha az ember _néha_ szivatja magát edzésen, ld. eheti edzéseim a hosszútáv blogon, de folyamatosan és rendszeresen káros.<br />
ilyen szivatás lett volna a hétvégi yourstruly 50km, de ez egyelőre kimarad, csak 25km lesz.
https://marathon.blog.hu/2010/02/17/majdnem_felmaraton_felkeszulesem_2009/full_commentlist/1#c8807053
Válasz erre: Majdnem félmaraton felkészülésem 2009.
2010-02-22T16:34:19+01:00
2010-02-22T16:34:19+01:00
bagolybagoly
http://blog.hu/user/81368
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/02/17/majdnem_felmaraton_felkeszulesem_2009?fullcommentlist=1#c8758824" class="reply_nick_25227" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8758824 );">@rrroka</a>: Terveztem, hogy a szaktanácsadás ellenére szombaton szivatom magamat és futok vagy 25-30 kmt. Hát, ez a talajviszonyok miatt nem sikerült. Nem tarottam be a kijelölt útirányt, és kb 4 kmt már aszfalton tettem meg. Viszont annyit legalább elértem, hogy 2 órát futottam folymatosan, és utána nem az volt az első gondolatom, hogy felgyújtom ezt a cipőt, és két napig nem vagyok hajlandó semmit a lábamra venni. Sőt, aznap este még az esti program se volt gyötrelem. Akkor így az elmélet szerint már felkészült vagyok?
https://marathon.blog.hu/2010/02/17/majdnem_felmaraton_felkeszulesem_2009/full_commentlist/1#c8779521
Válasz erre: Majdnem félmaraton felkészülésem 2009.
2010-02-19T21:46:58+01:00
2010-02-19T21:46:58+01:00
nabirye
http://blog.hu/user/397824
Szia fejdip!<br /><br />
Szakember ugyan nem vagyok, de szerintem ösztönösen ráéreztél arra, hogyan kell felkészülni egy hosszabb távú versenyre. A heti 4 edzés szerintem bármilyen táv lefutásához elég, a lényeg, hogy lehetőleg egyenletesen legyen elosztva, hogy tudj az edzések között regenerálódni. És persze fontos a megfelelő táplálkozás (futás előtt-után, esetleg közben is), de amint írtad, erre is figyeltél.<br /><br />
Úgyhogy nem biztos, hogy csak szerencséd volt :)<br /><br />
Egyébként volt valamilyen sportmúltad, mielőtt belevágtál a futásba?
https://marathon.blog.hu/2010/02/16/hetvege_70_perc_hetkoznap_40/full_commentlist/1#c8768092
Válasz erre: Hétvége 70 perc, hétköznap 40
2010-02-19T05:29:30+01:00
2010-02-19T05:29:30+01:00
rrroka
http://blog.hu/user/25227
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/02/16/hetvege_70_perc_hetkoznap_40?fullcommentlist=1#c8763301" class="reply_nick_373215" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8763301 );">@monerd2</a>: az 59 perces 15 km és a 2perces 800 (pályán, szögesben) valóban átlagos teljesítmény, de természetesen csak naponta edző versenyzők szempontjából. pont ahogy mondod. :D<br />
a 3:45 maraton az szerintem is durva, félek is tőle. azért ajánlom mindig és mindenkinek, h tisztelettel álljon a maratonnak.<br /><br />
én továbbra is a futoterkep.hu oldalt javaslom a pályákhoz. :) egy ideig én is a pedométert, mega walkjogrun.net-et használtam, de ez nekem sokkal kényelmesebb a magyar nyelvűség miatt. tudásra meg tök ugyanaz a térkép-api.
https://marathon.blog.hu/2010/02/16/hetvege_70_perc_hetkoznap_40/full_commentlist/1#c8763301
Válasz erre: Hétvége 70 perc, hétköznap 40
2010-02-18T18:17:48+01:00
2010-02-18T18:17:48+01:00
monerd2
http://blog.hu/user/373215
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/02/16/hetvege_70_perc_hetkoznap_40?fullcommentlist=1#c8753985" class="reply_nick_25227" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8753985 );">@rrroka</a>: azért amikor azt írod hogy 3:55-ös tempójú 15km vagy 2 perc alatt futott 800m csak erős átlagos, meg nem nagy idő meg középmezőny, tedd hozzá, hogy ezt a komolyan versenyzők szempontjából értetted. :)))<br /><br />
jah, a 3:45-ös maraton egyáltalán nem gyenge, de ennek a teljesítménynek az értékeléséhez sztem másféle keretet alkalmaztál. :)
https://marathon.blog.hu/2010/02/16/hetvege_70_perc_hetkoznap_40/full_commentlist/1#c8763241
Válasz erre: Hétvége 70 perc, hétköznap 40
2010-02-18T18:13:02+01:00
2010-02-18T18:13:02+01:00
monerd2
http://blog.hu/user/373215
ja, a 2-es pontot persze úgy értettem, hogy más által írt edzéstervet nem muszáj követni. :)
https://marathon.blog.hu/2010/02/16/hetvege_70_perc_hetkoznap_40/full_commentlist/1#c8763233
Válasz erre: Hétvége 70 perc, hétköznap 40
2010-02-18T18:12:22+01:00
2010-02-18T18:12:22+01:00
monerd2
http://blog.hu/user/373215
1. "kiderült, hogy 70 perc alatt sikerült teljesítenem a 12 km-t, kicsit lassabban mint kellene. Az eredeti cél 6 perces ezreket futni" - olyan nincs, hogy tempóra futod a nem tempófutásokat. a legtöbb edzésen pulzusra fuss, ne tempóra.<br /><br />
2. edzéstervet tényleg nem muszáj követni, de az alapelveket ismerni kell, és az alapján felépíteni a terved.<br /><br />
3. "viszonylag egyszerű és néha bizonytalanul működő honlapot: http://www.routiki.com" - egyszerűbb inkább az alaphoz visszamenni: <a rel="nofollow" href="http://gmap-pedometer.com/">gmap-pedometer.com/</a> :D
https://marathon.blog.hu/2010/02/17/majdnem_felmaraton_felkeszulesem_2009/full_commentlist/1#c8758824
Válasz erre: Majdnem félmaraton felkészülésem 2009.
2010-02-18T13:12:36+01:00
2010-02-18T13:12:36+01:00
rrroka
http://blog.hu/user/25227
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/02/17/majdnem_felmaraton_felkeszulesem_2009?fullcommentlist=1#c8757401" class="reply_nick_81368" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8757401 );">@bagolybagoly</a>: abból hogy fáj. leginkább a sípcsont első része, vagy az a kis hupli, ahol a térdeddel összeér. nem élesen fáj, hanem állandóan és nyomásra, érintésre is érzékeny.<br />
a vízhólyagok esélyét jó méretű cipővel és normális zoknival lehet csökkenteni. lehet h fél számmal nagyobb csuka kéne. nekem most olyan cipőt sikerült vennem, hogy a velencei-tó kerülés után (28 km) két nappal vettem észre, hogy nem lett a lábamnak semmi baja. máskor folyton sebes, sántikálós, érzékeny most meg semmi.
https://marathon.blog.hu/2010/02/17/majdnem_felmaraton_felkeszulesem_2009/full_commentlist/1#c8757401
Válasz erre: Majdnem félmaraton felkészülésem 2009.
2010-02-18T11:42:25+01:00
2010-02-18T11:42:25+01:00
bagolybagoly
http://blog.hu/user/81368
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/02/17/majdnem_felmaraton_felkeszulesem_2009?fullcommentlist=1#c8756922" class="reply_nick_25227" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8756922 );">@rrroka</a>: Hát, ez a hasonlat! A KO elkerülésére kell edzeni... pont arra felesleges, akkor már mindegy. :)<br />
Szóval a végtelenségig tartható kellemes temponak mindenféle vízhólyagok meg ilyen nyűgök szoktak gátat szabni, érdekes, hogy ahogy növelem az adagokat, ezek is egyre később jelennek meg. A kezdet kezdetén a második margitszigeti kör után is nagyon furcsa állapotok voltak a zoknimban. Az izületeimmel meg a csonjaimmal nem hiszem, hogy lesz gond, azok még pont nem jelezték, hogy kellemetlen nekik. (Ezért most, hogy már másodszor olvasom, hogy ez a legveszélyesebb, meg is kérdezem, hogy miből lehet észrevenni, ha baj van, vagy ezt nem kéne, vagy máshogy kellene?)
https://marathon.blog.hu/2010/02/17/majdnem_felmaraton_felkeszulesem_2009/full_commentlist/1#c8756930
Válasz erre: Majdnem félmaraton felkészülésem 2009.
2010-02-18T11:12:24+01:00
2010-02-18T11:12:24+01:00
rrroka
http://blog.hu/user/25227
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/02/17/majdnem_felmaraton_felkeszulesem_2009?fullcommentlist=1#c8756922" class="reply_nick_25227" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8756922 );">@rrroka</a>: + :)
https://marathon.blog.hu/2010/02/17/majdnem_felmaraton_felkeszulesem_2009/full_commentlist/1#c8756922
Válasz erre: Majdnem félmaraton felkészülésem 2009.
2010-02-18T11:11:57+01:00
2010-02-18T11:11:57+01:00
rrroka
http://blog.hu/user/25227
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/02/17/majdnem_felmaraton_felkeszulesem_2009?fullcommentlist=1#c8755368" class="reply_nick_81368" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8755368 );">@bagolybagoly</a>: azért kell egyszer mondjuk futni 30 kirit próbaként, vagy egy kicsivel többet. De a lényeg az, hogy az állóképességed fejlődjön és tartani tudj egy nem gyilkos tempót a végtelenségig, ehhez pedig elég a 20 kiris edzés, persze ha megfelelően csinálod.<br />
A boxolók sem úgy készülnek, hogy minden edzésen KOra veretik magukat és egyre több ütést bírnak ki a KOig...
https://marathon.blog.hu/2010/02/17/majdnem_felmaraton_felkeszulesem_2009/full_commentlist/1#c8755368
Válasz erre: Majdnem félmaraton felkészülésem 2009.
2010-02-18T09:30:49+01:00
2010-02-18T09:30:49+01:00
bagolybagoly
http://blog.hu/user/81368
Mondjuk, ez még nem áll össze a fejemben, hogy ha rendszeresen "csak" 20 km alatt futnék, akkor mitől sikerülne egyszer 40 km felett teljesítenem. Tényleg egyéltalán nem értek hozzá. Most inkább igyekszem hétvégenként megerőszakolni magamat, és minél hosszabbak futni. Ne akkor lepődjek már meg, hogy "basszus, ez milyen hosszú".
https://marathon.blog.hu/2010/02/17/majdnem_felmaraton_felkeszulesem_2009/full_commentlist/1#c8753994
Válasz erre: Majdnem félmaraton felkészülésem 2009.
2010-02-18T05:41:45+01:00
2010-02-18T05:41:45+01:00
rrroka
http://blog.hu/user/25227
a heti 4 edzés szerintem kicsit sok, de a heti arányos emelés az jó. :)<br />
egyébként nem az izmaidnak, és tüdődnek sok a 4 edzés, hanem az izületeidnek és csontoknak, ezek erősödnek meg a leglassabban és ezeket lehet semmi perc alatt kifingatni, úgy hogy hosszú lábadozás lesz belőle. csonthártyagyulladás pl. két hónap.<br />
snecinek van itt egy tervezője (<a rel="nofollow" href="http://web.axelero.hu/sneci78/tervez.htm)">web.axelero.hu/sneci78/tervez.htm)</a>, abba érdemes bepötyögni a lefutott távok idejét, és átszámolni maratonra. a két órás 20 kmre 4:30as maratont számol, 6:20 körüli tempóval. jól hangzik nem?<br />
sajnos a tervező csak matekozik, oszt és szoroz, nem veszi bele a 35 km körüli falat, ami szerintem +10%ot minimum rárak az eredményre. mert a maraton nem két félmaraton, inkább három, de legalább kettő és fél. :)
https://marathon.blog.hu/2010/02/16/hetvege_70_perc_hetkoznap_40/full_commentlist/1#c8753985
Válasz erre: Hétvége 70 perc, hétköznap 40
2010-02-18T05:31:06+01:00
2010-02-18T05:31:06+01:00
rrroka
http://blog.hu/user/25227
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/02/16/hetvege_70_perc_hetkoznap_40?fullcommentlist=1#c8751642" class="reply_nick_81368" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8751642 );">@bagolybagoly</a>: szeretek ész osztani. :) az edzéstervnek olyannak kell lennie, hogy ne stresszeljen ha vmi kimarad. alapszabály: kimaradt edzést nem szabad pótolni. az kimaradt, a terv megy tovább.<br />
szerintem heti három az ideális futás, nekem is ennyi szokott összejönni, és én nem futok 20 kirit egy edzésen, illetve ritkán.<br />
a szakemberek általában 3+1 hetes mikrociklust ajánlanak, amikor két hétig futod a szokásos tempód, a harmadik héten keményebben, többet, a negyediken pihi-laza, aztán újra az egész, ha megy 5% körüli tempó vagy táv emeléssel.<br />
de ez csak egy nagyon általános irányelv, mindenki magának alakítja aki a lehetőségeihez képest.<br />
két edzés közt minimum egy nap pihenő szükséges, ez is egy alapszabály, bár ezt meg lehet szegni, ha úgy jön össze, de akkor utána érdemes két napot kihagyni. mi szerda-péntek-vasárnap futottunk januárban, de a héten pl szerda-péntek-szombat lesz. a leghosszabb távot érdemes hétvégére időzíteni, akkor több időt tud rászánni az ember.<br />
érdemes futótársat keresni. nekem 4-5 barátom is van akikkel futhatok, jól tudjuk motiválni egymást, és könnyebb a pszihó része a futásnak, ráadásul a beszélgetős futás megakadályozza, hogy a kelleténél nagyobb tempót fusson az ember, amire egyedül hajlamos. én éppen tegnap fingattam ki magam, mindjárt írok is róla a hosszútáv blogon. a nevem mellett van a linkje, nyár óta vezetjük az edzéseinket, tapasztalatainkat, eredményeinket.<br /><br /><a href="http://marathon.blog.hu/2010/02/16/hetvege_70_perc_hetkoznap_40?fullcommentlist=1#c8751316" class="reply_nick_398879" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8751316 );">@fejdip</a>: először is, én még nem futottam maratont, idén készülök fel rá. mindig azzal büszkélkedek, hogyl assan húsz éves futómúltam lesz (kis csúsztatás). ez nem ellentmondás? dehogynem. :) és miért nem vágtam neki hamarabb? mert a maraton nehéz és veszélyes, főleg ha az embernek elvárásai vannak saját magával szemben. én szeretnék 3:45 körülit futni elsőre, és ez elég meredek terv.<br />
8 évig voltam középtávos versenyző, 800-1500-1500 akadály volt a távom, és erősen a középmezőnybe tartoztam. ennek ellenére a heti 6, nyáron 11 edzéssel azt hiszem kellő tapasztalatra tettem szert, nem elméleti, hanem gyakorlatira. a résztávok mellett hosszúkat is futottunk, az 1820as országos bajnokságon 15 kiri volt a táv és ezt 59 perc alatt sikerült teljesíteni 15-16 évesen. és ez nem nagy idő, középmezőny. 800 méteren a 2 perccel küzdöttem, de sajnos sosem sikerül alá menni 2:02 körül van a legjobbam. az országos csúcs 1:45 körül van, a két perc az olyan erős átlagos.<br />
olyan tíz éve teljesen leálltam a futással, jött a bulis-csajos időszak :).<br />
2003ban kezdtem újra félmaratonokkal, szinte semmi edzésből "emlékezetből", az első 1:49 lett, amin meglepődtem, két éve pedig 1:39re javítottam. azóta két pajtásomat kísértem egyéni csúcsukat beállítandó félmaratonon 1:45ös idővel, az általad is említett váltón pedig a középső húszas volt az enyém, ami 1:36 lett.<br />
ezek ellenére szerintem nem vagyok túl jó futó, csak sok a tapasztalatom, amit szívesen osztok meg mással, bár elég szigorú, nyers és sőszinte vagyok, de az egészségével ne szórakozzon az ember szerintem, és ha minimális elmélettel sokkal jobb eredményeket lehet elérni, akkor hajrá!<br />
most még nem írtad miket futottál mondjuk az előző évben, a 20 kirid ideje érdekelne.<br />
következetes edzésekkel a maratont simán le tudod futni októberben, de ne a nike legyen előtte a próba, az más későn van, ahogy Jozsef is írta. neki lehet hinni merttő tényleg jó futó. :)<br />
a legtöbbünket megtalálsz az edzesonlineon is ezeken a nickneveken, meg lehet nézni az edzéseket, szerintem az nagyon jó útmutató.
https://marathon.blog.hu/2010/02/16/hetvege_70_perc_hetkoznap_40/full_commentlist/1#c8751642
Válasz erre: Hétvége 70 perc, hétköznap 40
2010-02-17T22:04:20+01:00
2010-02-17T22:04:20+01:00
bagolybagoly
http://blog.hu/user/81368
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/02/16/hetvege_70_perc_hetkoznap_40?fullcommentlist=1#c8751316" class="reply_nick_398879" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8751316 );">@fejdip</a>: Hát ennyit tudok rászánni. A stresszt nagyon rosszul viselem. Úgyhogy egyrész nem akarom, hogy előforduljon, hogy nem teljesítem a tervet, másrészt nem akarom, hogy lógjak melóból a terv miatt. Úgyhogy meglátjuk, ez így mire elég. Most hétvégén egyébként tervezem emelni az adagot. Lesérülés nem hinném, hogy lesz ... más gyötrelmem szokott lenni. A bőröm érzékeny. Inkább a telet kéne meghúznom, nyáron jobban fogok szenvedni.
https://marathon.blog.hu/2010/02/16/hetvege_70_perc_hetkoznap_40/full_commentlist/1#c8751316
Válasz erre: Hétvége 70 perc, hétköznap 40
2010-02-17T21:44:29+01:00
2010-02-17T21:44:29+01:00
fejdip
http://blog.hu/user/398879
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/02/16/hetvege_70_perc_hetkoznap_40?fullcommentlist=1#c8743963" class="reply_nick_81368" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8743963 );">@bagolybagoly</a>: Azért nem vagy semmi, hetente kétszer futsz, abból az egyik 20 km feletti! Így elsőre még hozzám képest is hektikus! Egyébként hajrá, és nehogy lesérülj... :) Igen, az edzéstervekkel nekem is ugyanaz a bajom, idegesítő! Én is szeretek saját terv szerint nekimenni, és csak úgy megcsinálni :)
https://marathon.blog.hu/2010/02/16/hetvege_70_perc_hetkoznap_40/full_commentlist/1#c8751239
Válasz erre: Hétvége 70 perc, hétköznap 40
2010-02-17T21:38:55+01:00
2010-02-17T21:38:55+01:00
fejdip
http://blog.hu/user/398879
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/02/16/hetvege_70_perc_hetkoznap_40?fullcommentlist=1#c8741567" class="reply_nick_25227" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8741567 );">@rrroka</a>: Kösz az okos tanácsokat igyekszem minél többet magamévá tenni :). Bár elég ijesztő amiket írsz, azért nem tudod elvenni a kedvem! Tavaly mér lefutottam egy majdnem félmaratont (spar ekiden váltóból én voltam a 20 km), tehát nem vagyok annyira tapasztalatlan. Hamarosan írok még arról, milyen gyakorlattal és előélettel kezdtem neki a nagy elhatározásnak, ha van kedved, kövesd a blogomat és írj még okos dolgokat. Látod, mások is figyelnek rá. Egyébként írhatnál sportmúltadról 1-2 sort is, kíváncsi vagyok!
https://marathon.blog.hu/2010/02/16/hetvege_70_perc_hetkoznap_40/full_commentlist/1#c8751104
Válasz erre: Hétvége 70 perc, hétköznap 40
2010-02-17T21:32:12+01:00
2010-02-17T21:32:12+01:00
fejdip
http://blog.hu/user/398879
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/02/16/hetvege_70_perc_hetkoznap_40?fullcommentlist=1#c8744882" class="reply_nick_25082" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8744882 );">@Jozsef</a>: Köszönöm a drukkolást! Teljesen igazad van, a nike-t csak tényleg akkor próbálom meg, ha addigra úgy érzem pihenéssel együtt kész vagyok. Ha nem akkor marad a spar!
https://marathon.blog.hu/2010/02/16/hetvege_70_perc_hetkoznap_40/full_commentlist/1#c8744882
Válasz erre: Hétvége 70 perc, hétköznap 40
2010-02-17T15:13:56+01:00
2010-02-17T15:13:56+01:00
Jozsef
http://blog.hu/user/25082
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/02/16/hetvege_70_perc_hetkoznap_40?fullcommentlist=1#c8737509" class="reply_nick_398879" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8737509 );">@fejdip</a>: Először is sok sikert a felkészüléshez!<br />
Ha a Nike-re nem leszel készen a maratonra, akkor elég szenvedős maratonra számíts. 3 héttel a maraton előtt -a Nike-tól- már a visszavételnek és a pihenésnek, esetleg gyorsításnak van helye. Komoly távolságok futásának már nincs sok értelme.
https://marathon.blog.hu/2010/02/16/hetvege_70_perc_hetkoznap_40/full_commentlist/1#c8743963
Válasz erre: Hétvége 70 perc, hétköznap 40
2010-02-17T14:28:39+01:00
2010-02-17T14:28:39+01:00
bagolybagoly
http://blog.hu/user/81368
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/02/16/hetvege_70_perc_hetkoznap_40?fullcommentlist=1#c8741567" class="reply_nick_25227" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8741567 );">@rrroka</a>: Húúú, látom te kened végod ezt a felkészülést. Nekem oszd légyszi egy kicsit az észt, én nagyon szívesen veszem. Ez az állapotom nagyvonalakban:<br />
1. kb 1 éve futok rendszeresen<br />
2. Tavaly futottam félmaratont (viszonylag ok, középmezőny)<br />
3. Nem olvastam semmilyen edzéstervet, mert sajnos úgyis sokat ülök irodában, meg máshol. Nem akarom magam azzal stresszelni, hogy nem akkor, nem annyit, nem olyan tempóban futok, mint ahogy oda van írva.<br />
4. Jelenlegi felkészülési programom: ha ráérek, futok amennyit bírok. (ált. hetente kétszer, ebből az egyik egyre gyakrabban 20 km feletti)<br />
Köszi
https://marathon.blog.hu/2010/02/16/hetvege_70_perc_hetkoznap_40/full_commentlist/1#c8741567
Válasz erre: Hétvége 70 perc, hétköznap 40
2010-02-17T12:12:31+01:00
2010-02-17T12:12:31+01:00
rrroka
http://blog.hu/user/25227
megint szia! :)<br />
az sem derül ki, hogy naponta futsz-e, avgy milyen gyakorisággal.<br />
az viszont igen, hogy nem tudod hogyan kell felkészülni. :) nem bántásból mondom, segíteni akarok!<br />
a maratonra nem lehet maratoni tempóval készülni, főleg nem úgy, hogy "egyre többet futok a maratoni tempóval,a végén meg majd végig bírom". ez nem fog menni, ebbe az edzésbe kb május környékén, de legkésőbb nyáron fogsz belesérülni csonthártyagyulladással, vagy más húzódással.<br />
ez nem lehetőség, eshetőség: _ez biztos_! és akkor két hónap szünet...<br /><br />
A BSI honalapján a futanet.hu-n van pár első maratoni edzésterv, meg edzéselméleti dolgokat, érdemes rászánni egy-két órát.<br /><br />
táv mérésre, ha utcákon futsz a futoterkep.hu-t ajánlom, edzésnaplóra meg az edzesonline.hu-t használom, nekem az is bevált.
https://marathon.blog.hu/2010/02/06/nulladik_nap_futas_havon/full_commentlist/1#c8741391
Válasz erre: Nulladik nap, futás havon
2010-02-17T12:04:32+01:00
2010-02-17T12:04:32+01:00
rrroka
http://blog.hu/user/25227
szia!<br />
félmaratont még nem futottál és ősszel már maratont szeretnél? háááát... meg lehet csinálni, de könnyen belesérülhetsz, főleg, h hatpercessel tervezed.<br />
nem írtál még a futó múltadról, nulláról kezded, vagy már tíz éve futsz..?
https://marathon.blog.hu/2010/02/16/hetvege_70_perc_hetkoznap_40/full_commentlist/1#c8737509
Válasz erre: Hétvége 70 perc, hétköznap 40
2010-02-17T07:19:06+01:00
2010-02-17T07:19:06+01:00
fejdip
http://blog.hu/user/398879
<a href="http://marathon.blog.hu/2010/02/16/hetvege_70_perc_hetkoznap_40?fullcommentlist=1#c8736609" class="reply_nick_81368" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8736609 );">@bagolybagoly</a>: Nem! Jól figyeltél nem írtam le. A Spar-ra készülök, esetleg ha nagyon jól megy a Nike-t is megpróbálom. A nyáron lesz egy tervezett szünet, ezért gondolom, hogy a Nike-ra még nem leszek kész. Később még írok többet arról, miért szakítom meg az edzést.
https://marathon.blog.hu/2010/02/16/hetvege_70_perc_hetkoznap_40/full_commentlist/1#c8736609
Válasz erre: Hétvége 70 perc, hétköznap 40
2010-02-16T23:47:13+01:00
2010-02-16T23:47:13+01:00
bagolybagoly
http://blog.hu/user/81368
Lehet, hogy benne volt a blogban, de bénáskodok, és nem találtam, melyik marathonra készülsz.
https://marathon.blog.hu/2010/02/06/nulladik_nap_futas_havon/full_commentlist/1#c8619935
Válasz erre: Nulladik nap, futás havon
2010-02-07T20:16:04+01:00
2010-02-07T20:16:04+01:00
banyoci
http://blog.hu/user/399324
Bátyó! Hajrá,nagyon szorítunk és már alig várom,hogy hamarosan együtt is futhassunk! Sok puszi:Kata és a fiúk