Marathon először

2010. érdekes lesz! A cél, a maraton teljesítése először életemben, de hogy ne csak úgy meglegyen, 6 perces ezrekkel. Ebben az évben még egy fontosabb esemény (ennél fontosabb?) is történni fog. Blog a felkészülésről egy teljesen amatőrtől, aki nem hisz mindenféle módszerekben, egyszerűen csak nekimegy és teljesíti... Na azért valamilyen következetesség és fegyelem, kitartás szükséges!

Hétvégi hosszúfutások

Futóútvonalaim a futoterkep.hu-n

Friss topikok

  • rrroka: @saaby.: ja, a miénken mi is köszöngetünk egymásnak. :) (2011.10.08. 10:58) Félmaraton 2:02:11
  • helga84: Ha, ez vicces, en is voltam Pragaban iden! Szornyu volt a palya, azt irtak elore hogy tok lapos es... (2011.07.05. 20:10) Braking News: Prága Élő
  • rrroka: hajrá!!! nagyon kiváncsi vagyok mit mész. vigyázz ne fusd el az elejét! elég furcsa fájás, ami a f... (2010.03.25. 13:53) Fáj a lábam, nem fáj a lábam...
  • monerd2: "a két órás 20 kmre 4:30as maratont számol, 6:20 körüli tempóval. jól hangzik nem? sajnos a tervez... (2010.03.23. 20:02) Majdnem félmaraton felkészülésem 2009.
  • rrroka: hát volt is fasza idő a hétvégén végül! mi hétfőn voltunk kiskörén, alig találtunk egy helyet, ah... (2010.03.23. 05:28) Levelet kaptam lájf

Nem tudtam megállni, hogy egy rövid bejegyzést ne írjak Prágából. Röviden gyönyörű az idő, jó a szállás, szépek a látnivalók és nagyon jól érezzük magunkat.

Már szerdán, amikor megérkeztünk, boldogan láttuk jeleit a félmaratonnak: az útvonalon parkolási tilalom előrejelző táblákat lehetett itt-ott találni és amikor elmentünk a Károly-híd melletti Rudolfinumhoz, ott találtuk az expo sátrat, ahol csütörtöktől lehet felvenni a rajtszámot és a többi gyönyörű ajándékot, amit minden nevező megkap.

El is jött hamar az "ajándékbontás" napja és sose gondoltam volna, de 10-kor az első nap nyitáskor hosszú sor kígyózótt a bejárat előtt, lásd fotó:

 

 

 

 

 

 

 

 

Már 10 után be is jutottunk, most ugyanez a tömeg bent gyűlt össze. Végül egész hamar ment a rajtszám és a többi átvétele. Bent ennyien voltak:

 

 

 

 

 

 

 

 

A gyönyörű ajándékok között van legalább két használható dolog, egy Adidas futó póló és egy kevésbe jó minőségű sporttáska féle, illetve a rajtszám. A többi cseh nyelvű újság és szórólap, semmi érdekes. Egyébként a chip a rajtszám mögött van, hátulról rátűzve a rajtszámra, nem cipőre kell tenni. Állítólag a végén, ha leadom még medál is jár majd /gondolom arany, ha elsőnek futok be :)/

Tehát az élmény egészen kézzel fogható, izgulok is, de csak úgy viccből. Már nagyon várom, biztos jó lesz.

Az időjárásjelentés továbbra is lehülést és esőt jósol, majd meglátjuk....

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marathon.blog.hu/api/trackback/id/tr351868447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.03.27. 06:53:25

Én tavaly lefutottam, tetszett a hely. Érmet kaptok a végén, sőt még bele lehet gravíroztatni az időeredményedet és nevedet is. Sajnos az eddig legrosszabbul sikerült félmaratonom volt, mert túlöltöztem és hamar lefőttem. Az idén nem mentünk, mert nagyon messze van. Sok sikert, majd írd meg, hogyan sikerült.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.03.29. 06:25:03

@BGy: ezt kellene belegravíroztatni: Zersenay Tadese 58:23 :DDD
ez a múltheti új világcsúcs félmaratonon. ;)

bitliszbá 2010.04.02. 08:41:05

@rrroka: vagy inkább: rrroka 57:00 ???

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.04.02. 09:24:27

@bitliszbá: egyszer a tatai minimaraton utáni gravírozásnál viccből az egyik futótársam vmi nagyon durva időt mondott be az oklevél kitöltésnél, és beírták neki szemrebbenés nélkül. :D

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.04.07. 15:31:27

hahó! mi történt prágában?

helga84 · http://lhrunner.blogspot.com/ 2011.07.05. 20:10:22

Ha, ez vicces, en is voltam Pragaban iden! Szornyu volt a palya, azt irtak elore hogy tok lapos es PB-kre alkalmas, erre en eletem legszarabb idejet futottam, de mar annak is orulok, mert kozben olyan duhos voltam, hogy majdnem fel is adtam! A sok francos macskako, a 35 fok hoseg meg az allando fel-le-fel-le a hidakon, feluljarok alatt, grrrr na szoval nem az igazi. Neked hogy tetszett?
süti beállítások módosítása