Marathon először

2010. érdekes lesz! A cél, a maraton teljesítése először életemben, de hogy ne csak úgy meglegyen, 6 perces ezrekkel. Ebben az évben még egy fontosabb esemény (ennél fontosabb?) is történni fog. Blog a felkészülésről egy teljesen amatőrtől, aki nem hisz mindenféle módszerekben, egyszerűen csak nekimegy és teljesíti... Na azért valamilyen következetesség és fegyelem, kitartás szükséges!

Hétvégi hosszúfutások

Futóútvonalaim a futoterkep.hu-n

Friss topikok

  • rrroka: @saaby.: ja, a miénken mi is köszöngetünk egymásnak. :) (2011.10.08. 10:58) Félmaraton 2:02:11
  • helga84: Ha, ez vicces, en is voltam Pragaban iden! Szornyu volt a palya, azt irtak elore hogy tok lapos es... (2011.07.05. 20:10) Braking News: Prága Élő
  • rrroka: hajrá!!! nagyon kiváncsi vagyok mit mész. vigyázz ne fusd el az elejét! elég furcsa fájás, ami a f... (2010.03.25. 13:53) Fáj a lábam, nem fáj a lábam...
  • monerd2: "a két órás 20 kmre 4:30as maratont számol, 6:20 körüli tempóval. jól hangzik nem? sajnos a tervez... (2010.03.23. 20:02) Majdnem félmaraton felkészülésem 2009.
  • rrroka: hát volt is fasza idő a hétvégén végül! mi hétfőn voltunk kiskörén, alig találtunk egy helyet, ah... (2010.03.23. 05:28) Levelet kaptam lájf

Igen, sikerült! A legfontosabb cél, a 6 perces ezer teljesítése megvan, még le is faragtam belőle 4 percet.

Titokban azért reméltem, hogy az óra az eredményben 1-essel fog kezdődni, de az már sajnos nem ment. Az elején úgy láttam, hogy ha az első 10 kilométeren és a másodikon is 3-3 percet javítok a 6 perces ezerhez képest, akkor sikerülhet. Az első 10-en le is jött majdnem négy perc, viszont a második felén megint visszacsúsztam egyet. Most azt gondolom, ha lett volna velem valaki, aki húz, talán sikerülhetett volna. Lehet, hogy nem volt elég erős az elhatározás, megelégedtem a 6 percesekkel amikor csak 2 percet kellett volna behozni a második felén. Így már kipihenten azért máshogy látja az ember mint közben amikor keményen küzdeni kell... mert egyébként tisztességesen kifutottam magam, nem maradt semmi tartalék, sem izomban, sem izületben, talán lélekben igen (de hát ezt nem lehet ennyire szétválasztani).

Itt van tehát a feladat, elérkezett megint egy olyan lélektani és fizikai határ amin túl kell haladni. Most egy hete foglalkoztat, hogyan kellene továbblépni, mi az ami átlendít a félmaratonon.

Úgy érzem az eddigi felkészülésben lelkileg egy kicsit kimerültem, kezd elveszni a dologban az élvezet. Nagy a feladat, mert most megint egy kevésbé látványos, de annál küzdelmesebb szakasz jön. Tegnap jól lebetegettem, nem mentem dolgozni, így végre volt egy kis időm elgondolkodni rajta. Úgy döntöttem, most egyelőre nem szeretnék ezen izgulni, szépen nyugodtan elkezdek 2 óra körüliket hétvégén futni, hétköznap 2 alkalommal 6-7 kilométereket és meglátom hogyan sikerül felnőni a továbblépéshez. Kell egy kis idő, amíg magabiztos leszek a felmaratonon, úgy látom nem tudom egyből elkezdeni növelni a távokat. Úgyhogy most kell egy valamennyi idő, utána visszatérek a startégiához. Most nem érzem elég felkészültnek magam a fejlődéshez.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marathon.blog.hu/api/trackback/id/tr21895946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.04.14. 18:43:44

gratulálok! vmiért csak most láttam az új posztot, pedig néztem hétvégén is.
szóval két óta, lett, az elsőre nem rossz. de a magabiztos félmaratonban igazad van, az kell hozzá. nekem pl annyira, ha tizedik körüli félmaraton után is bercizek a maratontól... :)

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.12.10. 15:20:17

Régen írtál, mi újság?

2011.10.08. 02:21:42

Hmmm... én a legamatőrebb hozzászóló leszek, főleg az előttem szólók után. De.
Tegnapelőtt kimentem a szokásos köreim futni (4km=1kör, rróka mondá körözni gáz :)) és három körben gondolkodtam. Mindenkinek odaszólok egy hangos Sziát, az szerintem kijár bárkinek aki izzad keményen(kb. felerészt kapok választ). 10km-nél újra szembejött egy srác akivel üdvözöltük egymást, és összevigyorogva egy határozott "Hajrá!"-t kaptam Tőle ami hihetetlenül jólesett és belekezdtem egy negyedik körbe(terra incognita) ami először elhitette velem, nem lehetetlen a félmaratont lefutnom!

Szóval a lelkesedés igen illékony, de könnyen felfedezhető!!!

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2011.10.08. 07:04:30

@saaby.: néha olyan sokan vannak szigeten, hogy körözés közben egyfolytában csak köszöngetne az ember. :)

2011.10.08. 10:45:45

Gratulálok a versenyhez, előzőleg csak a poszt végére reagáltam! :)

@rrroka: ezé' örülök hogy messze lakom a várostúl, a mi kis vidéki gátunkon csak hébe-hóba jár futó! :D

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2011.10.08. 10:58:55

@saaby.: ja, a miénken mi is köszöngetünk egymásnak. :)
süti beállítások módosítása