Marathon először

2010. érdekes lesz! A cél, a maraton teljesítése először életemben, de hogy ne csak úgy meglegyen, 6 perces ezrekkel. Ebben az évben még egy fontosabb esemény (ennél fontosabb?) is történni fog. Blog a felkészülésről egy teljesen amatőrtől, aki nem hisz mindenféle módszerekben, egyszerűen csak nekimegy és teljesíti... Na azért valamilyen következetesség és fegyelem, kitartás szükséges!

Hétvégi hosszúfutások

Futóútvonalaim a futoterkep.hu-n

Friss topikok

  • rrroka: @saaby.: ja, a miénken mi is köszöngetünk egymásnak. :) (2011.10.08. 10:58) Félmaraton 2:02:11
  • helga84: Ha, ez vicces, en is voltam Pragaban iden! Szornyu volt a palya, azt irtak elore hogy tok lapos es... (2011.07.05. 20:10) Braking News: Prága Élő
  • rrroka: hajrá!!! nagyon kiváncsi vagyok mit mész. vigyázz ne fusd el az elejét! elég furcsa fájás, ami a f... (2010.03.25. 13:53) Fáj a lábam, nem fáj a lábam...
  • monerd2: "a két órás 20 kmre 4:30as maratont számol, 6:20 körüli tempóval. jól hangzik nem? sajnos a tervez... (2010.03.23. 20:02) Majdnem félmaraton felkészülésem 2009.
  • rrroka: hát volt is fasza idő a hétvégén végül! mi hétfőn voltunk kiskörén, alig találtunk egy helyet, ah... (2010.03.23. 05:28) Levelet kaptam lájf

Végül mindkét hétköznapi rövid futásomat kihagytam, hátha hét végére jobban leszek. Közben meg elkezdett a bal bokám (lábfejem?) fájni. Nem újdonság, de a bujkáló betegség és a lábfájás együtt eléggé elkeserített. A lábfájás már egy jó ideje vissza-visszatér. Eredetileg squashozás közben fordult a lábfejem magam alá, reccsent is, ahogy illik, a röntgen zonban nem mutatott semmi törést. Néha a futástól elkezd fájni, ilyenkor előfordul, hogy nagyon nehezen tudok ráállni. Most is ez történt. Szombaton még úgy nézett ki, fel kell adnom még a hét végi hosszú futást is, ezért aznap nagyon el voltam kenődve. Azon keseregtem, hogy Prága félmaraton előtt elég szerencsétlen lenne pont 2 hetet kihagyni. Ráadásul olvassunk csak vissza a legelső bejegyzésekre: most már túl sokat készültem ahhoz, hogy csak úgy ne érdekeljen.

Mi lesz, ha ez így folytatódik tovább? Hogy fogom tudni folytatni a felkészülést a maratonra ilyen állapotban?

Végül vasárnap, bár fájt egy kicsit továbbra is a lábam és egy kicsit még mindig betegnek éreztem magam, azért is elhatároztam, hogy legalább Szentendréig futok egyet. Ha nem megy, legfeljebb visszafordulok. Szerencsére a lábfájás 20 perc után abbamaradt (és azóta semmi problémám nincs!), a pulzusom viszont végig 160 körül volt, gondolom a bujkáló betegségnek köszönhetően.

Paraméterek: 14 km; 84 perc; 5,9 perc/km

Útvonal:www.futoterkep.hu/utvonal/glac2e/

Így hát optimistább vagyok, várom a Prágai kihívást. Most reggel 4:50 van, 1 óra múlva indulunk. Péntekig városnézés lesz és pihenünk, szombaton pedig életem első igazi félmaratonja. Az időjárás jelentés szerint aznap pont jön egy hidegfront és eső is várható, de nem érdekel, azért is lenyomom. Milyen jó lenne 2 órán belül!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marathon.blog.hu/api/trackback/id/tr51864182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.03.25. 13:53:27

hajrá!!! nagyon kiváncsi vagyok mit mész. vigyázz ne fusd el az elejét!
elég furcsa fájás, ami a futástól megszűnt, de jó hír hogy futhatsz. én a héten kicsit pihentetek csonthártyagyulladás gyanú és cipőelkopás miatt (a kettő összefügg). :/
süti beállítások módosítása