Marathon először

2010. érdekes lesz! A cél, a maraton teljesítése először életemben, de hogy ne csak úgy meglegyen, 6 perces ezrekkel. Ebben az évben még egy fontosabb esemény (ennél fontosabb?) is történni fog. Blog a felkészülésről egy teljesen amatőrtől, aki nem hisz mindenféle módszerekben, egyszerűen csak nekimegy és teljesíti... Na azért valamilyen következetesség és fegyelem, kitartás szükséges!

Hétvégi hosszúfutások

Futóútvonalaim a futoterkep.hu-n

Friss topikok

  • rrroka: @saaby.: ja, a miénken mi is köszöngetünk egymásnak. :) (2011.10.08. 10:58) Félmaraton 2:02:11
  • helga84: Ha, ez vicces, en is voltam Pragaban iden! Szornyu volt a palya, azt irtak elore hogy tok lapos es... (2011.07.05. 20:10) Braking News: Prága Élő
  • rrroka: hajrá!!! nagyon kiváncsi vagyok mit mész. vigyázz ne fusd el az elejét! elég furcsa fájás, ami a f... (2010.03.25. 13:53) Fáj a lábam, nem fáj a lábam...
  • monerd2: "a két órás 20 kmre 4:30as maratont számol, 6:20 körüli tempóval. jól hangzik nem? sajnos a tervez... (2010.03.23. 20:02) Majdnem félmaraton felkészülésem 2009.
  • rrroka: hát volt is fasza idő a hétvégén végül! mi hétfőn voltunk kiskörén, alig találtunk egy helyet, ah... (2010.03.23. 05:28) Levelet kaptam lájf

Tegnap kaptam egy angol nyelvű levelet cseszkóból, úgyhogy most már hivatalosan is konfirmálva vagyok a félmaratonra!

Közben meg kezdek lerobbanni egészségileg, tegnap este már 8 körül pizsiben voltam és azt hittem, ma reggelre fel sem tudok kelni. De mégsem... úgy tűnik néhány C vitaminnal és koldrekszszel sikerült elnyomni a betegséget, úgyhogy egyelőre semmi probléma. Nem lenne jó éppen most lerobbanni. A biztonság kedvéért a mai napra kihagytam a rövid futásomat, nehogy emiatt legyek rosszabbul.

A hét végén Kiskörén futottam, a szokásos útvonalon persze hosszabb távon: www.futoterkep.hu/utvonal/gl8u17/.

Paraméterek: 18,8 km; 1:56; 6,2 perc/km; 9,7 km/ó

Még akkor is egészen elégedett lennék, ha megint nem lettek volna nehezítő körülmények (úgy látszik mostanában alig van könnyű futás). Először is megint nagyon nehezen vettem rá magam, hogy elinduljak. Még a szobából viszonlyag csendesnek látszott az idő, úgy valamennyire lengedeztek a fák, de nem látszott veszélyesnek. Az odaúton jött 1-2 nagyobb széllökés, de nem volt probléma. Visszafelé viszont tovább erősödött a szél! A gát tetején, ami a Mátráig és vissza a legmagasabb pont :) néha akkora szél volt, hogy szinte egyhelyben futottam. Még sosem álltam ilyen közel ahhoz, hogy feladjam... A gyaloglásnak persze semmi értelme, mivel ugyanazt a távot meg kell tenni, csak sokkal lassabban. Ezzel vigasztaltam tehát magam és a végén csak hazaértem.

Várom a tavaszt, állítólag a hét végén fasza idő lesz. Hátha most összejön Prága előtt egy jó kis élvezetes edzés!

Címkék: tavasz prága betegség futás kisköre

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marathon.blog.hu/api/trackback/id/tr281847867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.03.23. 05:28:24

hát volt is fasza idő a hétvégén végül!
mi hétfőn voltunk kiskörén, alig találtunk egy helyet, ahol meg lehet állni kicsit pecázni, de végül a csatornából nyíló, halastavakhoz vezető kicsi csatorna végén, az átemelő csöveinél sikerült kicsit úszózni. fogtunk is vagy 30 sneci-keszeg méretűt. persze visszadobáltuk őket, de akkor is jó buli volt. :)
süti beállítások módosítása